Vaksiner som kan påvirke din smak- og luktesans

28 des

Får du av og til metallsmak i munnen?

Fikk du det etter å ha tatt en vaksine?

Ble din smak- og luktesans redusert i forbindelse med en annen konkret hendelse som for eksempel innsetting eller utboring av amalgam?

Mainstream-media begynner nå å rapportere en del slike problemer som pasientene knytter til vaksiner som er kvikksølvkonservert.

Fagfolk, som driver vaksinepropaganda og er i interessekonflikt, stiller seg da vanligvis uforstående til at slike problemer kan knyttes til vaksiner som er definert som helt ufarlige.

Det er vanskelig å vurdere om det her bare dreier seg om manglende kunnskap eller dekkoperasjoner knyttet til noen av de helseproblemer denne bloggen omhandler.

For oss som har opplevd slike problemer på kroppen, og/eller vet noe grunnleggende om tungmetallkjemi, forbindes de først og fremst med vår verste nervegift kvikksølv. Det dreier seg visstnok, på akkurat dette punktet, om at bestemte sink-enzymer i tungens smaks-løker blir blokkert eller forgiftet av kvikksølv.

Da gjenstår det vel stort sett å diskutere hvilke kvikksølvkilder som i disse tilfellene kan ha gitt pasientene problemene. Er de allerede så kvikksølvbelastet av for eksempel daglig tilførsel fra amalgam, mat m.m. at problemene kunne oppstå når som helst også uten at de fikk sprøytet litt ekstra kvikksølv inn i blodomløpet?

Hvem vet best? De aktuelle pasientene eller alle fagfolkene som forteller så enstemmig at de ikke forstår noe?

Her et par artikler som omtaler slike problemer:

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/frykter-at-sproeyten-har-skadet-henne-for-livet-3074464.html

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2764092.ece

Reklamer

2 kommentar to “Vaksiner som kan påvirke din smak- og luktesans”

  1. Catalyzator desember 28, 2009 kl. 12:22 pm #

    Det var det med å holde orden innen sine egne rekker og følge med på sine egne nyheter og det er nok ikke vårt helsevesen sine sterkeste side nei….

    Se eksempelvis hva de selv omtaler i andre sammenhenger: http://www.regjeringen.no/nb/dep/hod/aktuelt/nyheter/2009/gransker-bivirkninger-etter-amalgam.html?id=588960

    OG: http://www.helsedirektoratet.no/portal/page?_pageid=134,67714&_dad=portal&_schema=PORTAL&_piref134_67727_134_67714_67714.artSectionId=252&_piref134_67727_134_67714_67714.articleId=654944

  2. ARGUS37 desember 28, 2009 kl. 12:35 pm #

    Jeg merker meg at «den etablerte vitenskap» (leger og sykehus) karakteriserer slike rapporter som «sutring».

    Det virker seriøst!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: